reklama

Ryzyko związane z pracą w agencji reklamowej

Życie twórcy brzmi niesamowicie, prawda? Agencje kreatywne mogą być jednymi z najlepszych pracodawców. Jednak nie zawsze wszystko świeci złotem. Praca w agencji reklamowej również przedstawia zagrożenia, które należy wziąć pod uwagę przed podjęciem decyzji.

Trudności pochodzące z tłumaczeń

 

Agencje to elastyczne korporacje, które poruszają się bardzo szybko. Agencje twórcze równoważą wiele projektów jednocześnie. Ze względu na dużą liczbę projektów menedżerowie kont muszą przekazać twórcom potrzeby klienta. To sprawia, że ​​praca staje się wyzwaniem dla kreacji i menedżera kont.

Praca nad projektami, które cię nudzą

Agencje istnieją wyłącznie dla swoich klientów. Jako pracownik, klient musi być twoim najważniejszym problemem. Można oczekiwać szybkiego stylu życia wypełnionego terminami, wymagających klientów i mylących projektów. Jako kreatywny twórca prawdopodobnie masz idealny projekt, który lubisz pracować. ALE, w agencji klienci są na pierwszym miejscu. Jeśli klient chce wykonać projekt, który nie jest bardzo ciekawy, musisz jeszcze to zrobić.

Zbyt wiele zadań do obsługi

 

Wiele agencji zazwyczaj daje za wiele pracy dla swoich pracowników. Nigdy nie ma czasu. Menedżerowie konta starają się sprzedawać tyle kampanii, ile tylko mogą. Klienci są wymagający. Czasem dociera do punktu, w którym twórcy pracują w nocy, starając się sprostać napiętym terminom.

Male dochody

Przemysł medialny i komunikacyjny jest sławny z powodu niskich zarobków. Wielu pracowitych profesjonalistów zajmujących się reklamą czuje się niesłyszalnie w porównaniu z długimi godzinami pracy. Ludzie, którzy są w tym na wypłaty, będą mieli lepiej na pracy w firmie. Pensja w agencji nie może być porównana z tym, co można wygrać w legendarne darmowe automaty. Może czasami nawet lepiej spróbować szczęścia niż spędzać długie godziny na niczym.

Trudności bycia twórczym pod brakiem czasu

 

Jako że jesteś twórczym w agencji reklamowej oczekuje się, że zawsze ci pojawią się świetne pomysły na podstawie regularnego czasu. Każda twórca zna obawy o potencjalny blok twórczy. To stawia wiele nacisków na twórczość. Nie każdy może sobie z tym poradzić.

Bardzo długi czas pracy

Zwykły dzień zwykle zaczyna się trochę później niż w bardziej konserwatywnych branżach. Aby dłużej pospać i zacząć później jest możliwie w większości agencji. Uruchamianie nie oznacza, że ​​pracujesz mniej. Typowy dyrektor artystyczny w agencji reklamowej pracuje przez wiele godzin. Zwłaszcza gdy terminy są bliskie – a terminy są zawsze bliskie – oczekuje się, że dla klienci będzie się pracować w nadgodzinach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *